BMW 2.0 Diesel czyli M47, M47N, M47N2, N47, B47 podnoszenie mocy

BMW 2.0 Diesel czyli M47, M47N, M47N2, N47, B47 podnoszenie mocy

Zapraszamy na naszą grupę facebookową:

https://www.facebook.com/groups/237318934730403/


W Łańcucie i Szczytnie, miłośnicy BMW mogą teraz korzystać z profesjonalnego chiptuningu w Boost Factory, aby zwiększyć moc i wydajność swoich silników 2.0D. Dzięki naszym usługom, Twoje BMW osiągnie nowy poziom dynamiki i osiągów.

Silniki BMW z turbodoładowanym silnikiem Diesla 2.0D są bardzo chętnie modyfikowane.

Dokładniej mi chodzi o możliwość podnoszenia mocy. Silnik sam w sobie występował w wielu wersjach mocowych: 136, 150, 163, 177, 184, 190, 204, 218KM.

Występowały również słabsze wersje z oznaczeniami (116d, 118d, 316d, 318d) o mocach: 116KM, 122KM, 143KM

Różni się przede wszystkim turbosprężarką, wtryskiwaczami oraz sterownikiem silnika.

  • Wersje M47 są na pompie wtryskowej, ze zwykłymi wtryskiwaczami paliwa.
  • Wersje M47N i M47N2 są już silnikami nowszej generacji i występuje w nich wtrysk typu common rail (wtryskiwacze są z kostkami elektrycznymi)
  • Wersje N47 to silniki również z common rail, jednak silnik jest całkowicie przebudowany i posiadają one łańcuch rozrządu z tyłu, od strony ściany grodziowej.
  • Wersje B47 to nowsza konstrukcja silnika N47

————————————-

Modyfikacje programu (chip tuning) w Boost Factory:

  • dla silnika M47 (136KM) oferujemy podniesienie mocy w 2 wersjach
    • chip tuning na 155-160KM i 350Nm 
    • chip tuning na 160-170KM i 370Nm (wymagana wymiana intercoolera)

 

  • dla silnika M47N (150KM) oferujemy podniesienie mocy w 2 wersjach
    • silniki euro3 (nastawnik do turbiny podćisnieniowy) chip tuning na 190-200KM i 400Nm PRZYKŁAD 1
    • silniki euro4 (nastawnik do turbiny elektryczny) chip tuning na 195-210KM i 440Nm (mile widziana wymiana intercoolera oraz układu wydechowego) PRZYKŁAD 1

BMW E46 320D 150KM >> 208KM 438Nm

 

W Mińsku Mazowieckim, Łęcznej i Lubaniu, właściciele BMW cenią sobie możliwość podnoszenia mocy swoich pojazdów. Boost Factory oferuje dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania chiptuningu, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać potencjał Twojego BMW.

 

 

  • dla silnika M47N2 (163KM) oferujemy podniesienie mocy w 2 wersjach
    • chip tuning na 195KM i 420Nm  PRZYKŁAD 1
    • chip tuning na 195-210KM i 440Nm (wymagana wymiana intercoolera oraz usunięcie DPF jeśli występuje) PRZYKŁAD 1,przykład 2

BMW E90 320D 163KM >> 210KM 427Nm

BMW E87 120D 163KM >> 212KM 444Nm

 

  • dla silnika N47 (163KM/177KM) oferujemy podniesienie mocy w 2 wersjach
    • chip tuning na 210-220KM i 440Nm
    • chip tuning na 225-230KM i 460Nm (wymagana wymiana intercoolera oraz usunięcie DPF ) PRZYKŁAD 1

BMW E81 120D 177KM >> 224KM 494Nm

BMW E92 320D 177KM >> 215KM 466Nm

 

  • dla silnika N47 (184KM) oferujemy podniesienie mocy w 2 wersjach
    • chip tuning na 215-220KM i 450Nm PRZYKŁAD 1 
    • chip tuning na 225KM i 460Nm (wymagana wymiana intercoolera oraz usunięcie DPF ) PRZYKŁAD 1 

BMW F11 520D 184KM >> 231KM 470Nm

BMW F10 520D 184KM >> 227KM 488Nm

  • dla silnika N47 (218KM) oferujemy podniesienie mocy w 2 wersjach

BMW F11 525D 218KM >> 267KM 513Nm

 

  • dla silnika B47 (150KM) oferujemy podniesienie mocy w 1 wersji

BMW F20 118D 150KM >> 184KM 405Nm

  • dla silnika B47 (190KM) oferujemy podniesienie mocy w 1 wersji
    • chip tuning na 225KM i 460Nm

 

——————————————-

wersje kastrowane 116d, 118d, 316d, 318d:

  • dla silnika M47N2 (122KM) oferujemy podniesienie mocy:

BMW E90 318D 122KM >> 177KM 369Nm

 

  • dla silnika N47 (116KM, 122KM, 143KM) oferujemy podniesienie mocy w 1 wersji

BMW F30 316D 116KM >> 188KM 403Nm

————————————————-

 

Turbosprężarki w BMW 2.0d  (wszystkie posiadają zmienną geometrię turbiny VNT):

  • Wersja 136KM Garrett VNT15
    • wydajność do 170KM
  • Wersja 150KM  Garrett GT1749V
    • wydajność do 200KM
      • Euro3 posiada nastawnik podciśnieniowy (gruszkę)
      • Euro4 posiada nastawnik elektryczny (siłownik elektryczny)
  • Wersja 163KM Garrett GT1752V (z nastawnikiem elektrycznym)
    • wydajność do 210KM
  • Wersja 177KMMHI 49135
    • wydajność do 220KM
  • Wersja 184KM MHI 49335
    • wydajność do 230KM

 

 

Wtryskiwacze w 2.0d:

  • Wersja 136KM–wtryskiwacze sterowane mechanicznie
    • wydajność do 170KM 
  • Wersja 150KM – EURO3  cewkowe „131
    • wydajność do 200KM
  • Wersja 150KM, 163KM – EURO4  cewkowe „216
    • wydajność do 240KM
  • Wersja 116, 122KM (M47N, M47N2) – cewkowe „435
    • wydajność do 160KM
  • Wersja 116, 143KM, 184KM (N47) –cewkowe
    • wydajność do 190KM
  • Wersja 177 (N47) – piezoelektryczne”
    • wydajność do 250KM

Bonus: BMW 120D z zamontowaną turbosprężarką z 3.0D 🙂

BMW E87 120D 163KM >> 237KM 480Nm