Projekty driftowe BMW E36 i E46 z turbodoładowaniem – bestie na torze!
BMW E36 i E46 to jedne z najczęściej wybieranych samochodów wśród miłośników driftingu. W połączeniu z turbodoładowaniem dają nieprzeciętne osiągi i maksymalną frajdę z jazdy na torze.
Projekty driftowe to popularna forma modyfikacji samochodów, w której kierowcy rywalizują ze sobą na torach z użyciem technik takich jak “drifting” i “powersliding”.
Przedstawiamy kilka projektów od Boost Factory, które zapierają dech w piersiach.
Turbo Boosted BMW E36 M50: The Ultimate Drift Machine
Kolejny projekt, to Turbo Boosted BMW E36 M50. Ten samochód został całkowicie zmodernizowany i wyposażony w turbodoładowanie, silnik o mocy ponad 500 koni mechanicznych, szersze nadkola i specjalnie zaprojektowany układ wydechowy. Skrzynia automatyczna 8HP, kontroler Turbo-Lamik, sterownik silnika EMU Black. Wideo przedstawia, jak kierowca pokonuje tor driftowy, wykonując skomplikowane manewry z dużą prędkością i kontrolą.
Bmw E36 turbo M52tub28 Arłamów drift training
Pierwszy projekt, który przedstawimy, to BMW E36 Turbo M52tub28 Arłamów Drift Training. Silnik M52tub28 został doposażony w turbodoładowanie GT30, intercooler i układ wydechowy. Wystrojone na MS43 w duecie z DET3 FI. Wewnątrz klatka bezpieczeństwa, fotele sportowe oraz skompletowana na potrzeby driftu tablica przyrządów. Wideo przedstawia kierowcę, który szlifuje swoje umiejętności driftowe na torze w Arłamowie.
BMW E34 M50 TURBO GT35
Ostatnim projektem jest BMW E34 z silnikiem M50 wyposażonym w turbodoładowanie GT35. Samochód został wyposażony w wiele modyfikacji mechanicznych takich jak: intercooler, układ wydechowy, system paliwowy czy komputer silnika DET3. Dzięki temu osiąga moc 450KM przy momencie obrotowym wynoszącym 600Nm.
BMW E46 turbo M52B28 GT3530 hamownia Boost Factory
Pierwszym projektem jest BMW E46 z silnikiem M52B28, który został wyposażony w turbodoładowanie GT3530. Samochód został wystrojony przez firmę Boost Factory, która zajmuje się modyfikacją i tuningiem samochodów. Silnik został poddany tuningowi, który pozwolił na osiągnięcie mocy 440 KM i momentu obrotowego 550 Nm. Osiągi zostały potwierdzone na hamowni Boost Factory.
BMW E36 M50 3.05L forged Turbo GTX30 510HP 731Nm EcuMaster EMU
Kolejny projekt, to BMW E36 M50 3.05L, który został wyposażony w turbodoładowanie i silnik o mocy ponad 500 koni mechanicznych i 730Nm . Samochód został wyposażony w specjalne zawieszenie, układ hamulcowy, a także wizualne modyfikacje, takie jak zmiana koloru nadwozia. Wideo przedstawia strojenie na hamowni.
BMW E46 330I M54B30 TURBO GT35 BOOSTFACTORY.PL
Kolejnym projektem jest BMW E46 z silnikiem M54B30, który również został wyposażony w turbodoładowanie GT35. Samochód został wystrojony przez firmę Boost Factory, która specjalizuje się w tuningu samochodów BMW. Tuning silnika pozwolił na uzyskanie mocy 570 KM i momentu obrotowego 750 Nm. Samochód został poddany testom na torze wyścigowym, gdzie zaprezentował swoje osiągi.
The Drift Zone: BMW E36 Turbo 3.1L M50 in Action
Kolejnym projektem jest BMW E36 z turbodoładowanym silnikiem 3.1L M50. Samochód został przygotowany przez firmę CR-Turbo. Silnik po modyfikacjach pozwolił na uzyskanie mocy 500 KM i momentu obrotowego 700 Nm. Samochód został zaprezentowany podczas treningu driftu, gdzie kierowca pokazał swoje umiejętności.
Bmw E36 330i m54b30 Turbo Gt30 BoostFactory dyno hamownia burnout
Ostatnim projektem jest BMW E36 z silnikiem m54b30, który został wyposażony w turbodoładowanie GT30. Samochód został wystrojony w Boost Factory na MS43 oraz DET3 FI. Tuning silnika pozwolił na uzyskanie mocy 400 KM i momentu obrotowego 550 Nm. Samochód został poddany testom na hamowni, gdzie zaprezentował swoje osiągi.