Jak podłączyć DET3 w trybie FUEL IMPLANT w BMW M50B25NV

Jak podłączyć DET3 w trybie FUEL IMPLANT w BMW M50B25NV

Witajcie,

poniżej przedstawiamy schemat w jaki sposób podpiąć komputer sterujący wtryskiwaczami paliwa – Ecumaster DET3 w samochodzie z silnikiem M50B25 bez Vanosa.

Rozpiski pinów w internecie są w innym języku lub schemat podłączenia Fuel Implant (FI) nie zawiera wyjścia pinów ze sterownika Bosch DME3.1.

Tak więc zaczynamy od podpięcia masy, zasilania +12V oraz czujnika wału:

IAT – czujnik temp. powietrza
CLT – czujnik temp. wody
TPS – czujnik położenia przepustnicy

 

Rozpiska wszystkich pozostałych pinów w sterowniku silnika, na żółto zaznaczone piny, które musimy podłączyć do DET3.

 

 

 

 

poniżej poszczególne schematy (źródło bazowe):

 

Injectors – Wtryskiwacze paliwa – rozpiska z oryginalnego źródła

 

Crank Sensor – Czujnik wału, pin 16 w sterowniku silnika, kolor żółty