Witajcie,
poniżej przedstawiamy schemat w jaki sposób podpiąć komputer sterujący wtryskiwaczami paliwa – Ecumaster DET3 w samochodzie z silnikiem M50B25 bez Vanosa.
Rozpiski pinów w internecie są w innym języku lub schemat podłączenia Fuel Implant (FI) nie zawiera wyjścia pinów ze sterownika Bosch DME3.1.
Tak więc zaczynamy od podpięcia masy, zasilania +12V oraz czujnika wału:
IAT – czujnik temp. powietrza
CLT – czujnik temp. wody
TPS – czujnik położenia przepustnicy
Rozpiska wszystkich pozostałych pinów w sterowniku silnika, na żółto zaznaczone piny, które musimy podłączyć do DET3.
poniżej poszczególne schematy (źródło bazowe):
Injectors – Wtryskiwacze paliwa – rozpiska z oryginalnego źródła
Crank Sensor – Czujnik wału, pin 16 w sterowniku silnika, kolor żółty