

Sukces! Usunięcie wadliwego systemu Adblue w Oplu Insignia 2.0 CDTI Biturbo 195KM Ecotec
——————————————————
W ostatnim czasie mieliśmy niezwykle trudne zadanie, które udało nam się z sukcesem zrealizować. Klient zgłosił problem z wadliwym systemem Adblue w swoim Oplu Insignia 2.0 CDTI Biturbo. Jednak okazało się, że to nie była jedyna trudność, z jaką musieliśmy się zmierzyć. Oprócz usunięcia Adblue, musieliśmy również naprawić uszkodzony program silnika, czego na początku nie byliśmy świadomi. Dzięki naszemu doświadczeniu w sterowniku Delco E98 udało nam się sprostać wyzwaniu i rozwiązać wszystkie problemy.
——————————————————
Zadanie, które postawił przed nami klient, było niezwykle wymagające. Gdy przystąpiliśmy do pracy, szybko zorientowaliśmy się, że problem jest znacznie bardziej skomplikowany.

——————————————————
Po dokładnej analizie pojazdu odkryliśmy, że próba wcześniejszego usunięcia Adblue przez nieprofesjonalistę spowodowała blokadę procesu regeneracji DPF. 

——————————————————
Dzięki naszemu doświadczeniu w obsłudze sterownika Delco E98 byliśmy w stanie zmierzyć się z tymi trudnościami. Wymieniliśmy uszkodzony czujnik zamknięcia maski, co umożliwiło regenerację DPF. Jednak to nie był koniec wyzwania. Musieliśmy przywrócić część kodu w programie silnika, która była odpowiedzialna za proces regeneracji DPF.
——————————————————
Po wielu godzinach ciężkiej pracy udało nam się osiągnąć nasz cel. Usunęliśmy wadliwy system Adblue, a także naprawiliśmy proces regeneracji DPF. Opel Insignia 2.0 CDTI Biturbo wróciła do pełnej sprawności!
——————————————————
Wypełnij formularz, odpowiemy niezwłocznie,
——————————————————
Pomożemy w:



——————————————————
76-200 Słupsk
tel. 602 785 243
——————————————————
#Success #CarRepair #OpelInsignia #AdblueIssues #DelcoE98 #EngineProblems #DPFRegeneration #SkilledTechnicians #AutoService #EfficientRepairs #VehicleMaintenance #ProblemSolving #MechanicExperts #ReliableSolutions #QualityWorkmanship #ProfessionalService
Błędy jakie zgłaszało auto:
P208E – obwód systemu NOx
P22B7 – Wysokie napięcie w obwodzie regulacji prądu pompującego HO2S
U029D – utrata komunikacji z czujnikiem 1 tlenków azotu
U029E – utrata komunikacji z czujnikiem 2 tlenków azotu
P220A – Obwód napięcia zasilania czujnika 1 tlenków azotu Nox
P220B – Obwód napięcia zasilania czujnika 2 tlenków azotu Nox
P119A – Obwód sygnału czujnika 1 tlenków azotu
P2A01 – Działanie HO2S czujnik 2
P1050 – Nieważny zakres czujnika poziomu roztworu reduktora
P11DB – Charakterystyka natężenia czujnika 1 tlenków azotu
P2211 – Wysokie napięcie w obwodzie zwrotnego grzałki czujnika noX1
P22B7 -Wysokie napięcie w obwodzie regulacji prądu pompującego HO2S
Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Opel Combo 2019 1.5 BlueHDI 102KM >> Problem z AdBlue
M57 tuning guideline summary
Opel Delco E98 Adblue off Opel Insignia
Rozwiązanie Błędu P0420: Jak Skutecznie Usunąć Usterkę Katalizatora?
Elektroniczne podnoszenie ciśnienia oleju 3.0TDI
Zablokowany immobiliser P1570 - naprawa
Błąd Katalizatora 29F4 29F5 MSV70 BMW E60 325i 330i E90 525i 530i N52B25 N52B30
Peugeot Partner 1.6HDI problem z Adblue