Usunięcie wadliwego systemu Adblue w Oplu Insignia 2.0 CDTI Biturbo 195KM Ecotec

Usunięcie wadliwego systemu Adblue w Oplu Insignia 2.0 CDTI Biturbo 195KM Ecotec

Sukces! Usunięcie wadliwego systemu Adblue w Oplu Insignia 2.0 CDTI Biturbo 195KM Ecotec

——————————————————
W ostatnim czasie mieliśmy niezwykle trudne zadanie, które udało nam się z sukcesem zrealizować. Klient zgłosił problem z wadliwym systemem Adblue w swoim Oplu Insignia 2.0 CDTI Biturbo. Jednak okazało się, że to nie była jedyna trudność, z jaką musieliśmy się zmierzyć. Oprócz usunięcia Adblue, musieliśmy również naprawić uszkodzony program silnika, czego na początku nie byliśmy świadomi. Dzięki naszemu doświadczeniu w sterowniku Delco E98 udało nam się sprostać wyzwaniu i rozwiązać wszystkie problemy.
——————————————————
Zadanie, które postawił przed nami klient, było niezwykle wymagające. Gdy przystąpiliśmy do pracy, szybko zorientowaliśmy się, że problem jest znacznie bardziej skomplikowany.🤔
——————————————————
Po dokładnej analizie pojazdu odkryliśmy, że próba wcześniejszego usunięcia Adblue przez nieprofesjonalistę spowodowała blokadę procesu regeneracji DPF. 😱
——————————————————
Dzięki naszemu doświadczeniu w obsłudze sterownika Delco E98 byliśmy w stanie zmierzyć się z tymi trudnościami. Wymieniliśmy uszkodzony czujnik zamknięcia maski, co umożliwiło regenerację DPF. Jednak to nie był koniec wyzwania. Musieliśmy przywrócić część kodu w programie silnika, która była odpowiedzialna za proces regeneracji DPF.
——————————————————
Po wielu godzinach ciężkiej pracy udało nam się osiągnąć nasz cel. Usunęliśmy wadliwy system Adblue, a także naprawiliśmy proces regeneracji DPF. Opel Insignia 2.0 CDTI Biturbo wróciła do pełnej sprawności!
——————————————————
Wypełnij formularz, odpowiemy niezwłocznie,
——————————————————
Pomożemy w:
👉 ADBLUE OFF,
👉 DPF OFF ,
👉 EGR OFF,
——————————————————
76-200 Słupsk
——————————————————

Błędy jakie zgłaszało auto:
P208E – obwód systemu NOx
P22B7 – Wysokie napięcie w obwodzie regulacji prądu pompującego HO2S
U029D – utrata komunikacji z czujnikiem 1 tlenków azotu
U029E – utrata komunikacji z czujnikiem 2 tlenków azotu
P220A – Obwód napięcia zasilania czujnika 1 tlenków azotu Nox
P220B – Obwód napięcia zasilania czujnika 2 tlenków azotu Nox
P119A – Obwód sygnału czujnika 1 tlenków azotu
P2A01 – Działanie HO2S czujnik 2
P1050 – Nieważny zakres czujnika poziomu roztworu reduktora
P11DB – Charakterystyka natężenia czujnika 1 tlenków azotu
P2211 – Wysokie napięcie w obwodzie zwrotnego grzałki czujnika noX1
P22B7 -Wysokie napięcie w obwodzie regulacji prądu pompującego HO2S