BMW E46 330D 204KM >> 381KM 795Nm

BMW E46 330D 204KM >> 381KM 795Nm

 

BMW E46 3.0D 204KM >> 356KM 710Nm

Czy nie myślałeś o tym, żeby zbudować mocne E46, najlepiej w dieslu, żeby rozsądnie palił, a miał jada na tyle by można było bez wstydu stanąć na kresce z 400 konnymi furami? I jeszcze pokazać co potrafi?

Jacek przygotował swoją BMW E46, i przyjechał do Boost Factory by uwolnić moc 🙂

Modyfikacje mechaniczne:

  • hybrydowa turbosprężarka
  • wtryski “219” (z 535d biturbo)
  • wydajniejszy fmic
  • customowy dolot do turbiny bez przepływki
  • downpipe i reszta wydechu 3″
  • wysokoprzepływowy kolektor wydechowy od lukbmw
  • zwiększona średnica wszystkich rur od turbo do kolektora ssącego
  • kolektor ssący z mapsensorem 4-barowym
  • egr off
  • klapki off

Moc seryjna 204KM 410Nm
Po strojeniu 356KM 710Nm

 

Po strojeniu na hamowni uzyskujemy 356KM i 710Nm.

Taka moc to już nie przelewki. Polecamy tylko doświadczonym zawodnikom 🙂

PS. Wykres z rolek, nie z żetonu przyczepionego do koła 🙂

Zapraszamy!

 

 

 

 

Po strojeniu na 381KM 795Nm

 

Update

Wymiana sprężyn zaworowych na twardsze

Dużo większy intercooler 600x300x76

Ponowne strojenie i wynik 381Km 795Nm

Moc seryjna 204KM 410Nm
Po strojeniu 381KM 795Nm