Silniki 35d to nasze ulubione jednostki. Zadbane i przygotowane z głową odwdzięczają się fajnymi osiągami i frajdą z jazdy.
Prezentowane auto takie właśnie jest. Przez ostatnie pół roku jeździło z mocą nieco ponad 400KM, a że było użytkowane z głową i bezawaryjnie, pokusiliśmy się o dołożenie trochę mocy. Wleciał większy Intercooler, który pozwolił osiągnąć bardzo dobry wynik przy zachowaniu bezpiecznych wartości AFR.
Modyfikacje:
Turbo hybrydowe od LukBMW
Wielki customowy intercooler
Pompa HPFP R90+
Rail sensor M50d
Twardsze sprężyny zaworowe
Downpipe
Sztywny dolot do turbo 3″
xHP Stage 3
Wynik potwierdzony na dwóch hamowniach – drogowej i obciążeniowej, a dla sceptyków mamy dodatkowo pomiar Dragy.
——————————–
Hamownia obciążeniowa (pomiar na 5 biegu):
455KM / 930Nm
Hamownia drogowa (pomiar na 4 biegu):
456KM / 920Nm
——————————–
Także jakby komuś było mało, zapraszamy na modyfikacje do Boost Factory
A tu krótka zajawka z pomiarów
———————————
Podziękowania dla:
——————————————————-
Profesjonalny i bezpieczny chiptuning BMW i VAG
Stage 1/2/3, xHP, DPF/EGR OFF
——————————————————-
Zadzwoń i umów wizytę
+48 796 415 095
kamil@boostfactory.pl