
BMW F10 525D 204KM >> 355KM 685Nm
Dzisiaj tuningujemy 3-litrowy silnik diesla z pojedynczą turbiną o fabrycznej mocy 204KM. To silnik niemal taki jak 245KM jedynie różni się skrzynią biegów, bo jest zamontowana slabsza 8HP45.
W celu ochrony skrzyni biegów, zastosowaliśmy ograniczony moment obrotowy.
——————————————————
Modyfikacje:



——————————————————
Chiptuning silnika – ECU Bosch EDC17CP45



——————————————————
Chiptuning skrzyni biegów – TCU 8HP45

——————————————————
ORG/OEM: 204KM
450Nm


BF Stage2: 355KM
685Nm


——————————————————
Efektem naszych działań jest zwiększenie mocy silnika z fabrycznych 204KM do 355KM oraz momentu obrotowego z 450Nm do 685Nm. Teraz samochód ma o wiele większą dynamikę i zdecydowanie lepiej przyspiesza.

——————————————————
Wszystko zostało wykonane z zachowaniem bezdymności i wzorowych parametrów pracy silnika, co jest dla nas niezwykle ważne. 

Tak więc właściciel może cieszyć się swoim BMW F10 525D z jeszcze większą przyjemnością z jazdy.



——————————————————
#chiptuning #boostfactory #bmw #f10 #edc17cp45 #N57 #dyno #dyno #samochody #motoryzacja #silnik #moc #momentobrotowy #performance #boosted #crturbo #intercooler #downpipe #turbosprężarka #hybryda #turbocharged #diesel #hybridturbo #power #performance #carmodification #cardesign #automotiveengineering