BMW E60 530D 218KM >> 360KM 752Nm

BMW E60 530D 218KM >> 360KM 752Nm

BMW E60 530D 218KM >> 360KM 752Nm

➡️Silnik diesla ozn. M57N2, poj. 3 litry, 6 cylindrów, 1-turbo
➡️Manual 6b
——————————————————
Modyfikacje:
Turbo hybryda Cr-Turbo
Większy FMIC
Twardsze sprężyny zaworowe
Wzmocnione sprzęgło
Downpipe
Oryginalnie (bez konieczności wymiany):
Wtryskiwacze “216”
4-bar map sensor
——————————————————
Chiptuning silnika – ECU Bosch EDC16C31
➡️Stage3
➡️MAF delete
——————————————————
Seria: 218KM 500Nm
Boost Factory: 360KM 752Nm
——————————————————
Wszystko z zachowaniem bezdymności i wzorowych parametrów pracy silnika (smoke free)
Gniecie to konkretnie

#BoostFactory #chiptuning #hamownia #turbo #bmw #e60 #530D #M57N2
https://boostfactory.pl/wycena-rezerwacja/

Jeden komentarz - Dodaj komentarz
  • BoostFactory -

    The article showcases the transformation of a BMW E60 530D, highlighting the upgrades from 218KM to 360KM and torque to 752Nm. Modifications include a Cr-Turbo hybrid turbo, a larger FMIC, stronger valve springs, reinforced clutch, downpipe, and original injectors and map sensor. The chiptuning, conducted with ECU Bosch EDC16C31 and Stage3 settings, ensures a smoke-free and efficient performance.

  • Możliwość komentowania jest wyłączona.