BMW E46 330D 204KM >> 340KM 737Nm
To auto wcześniej już u nas gościło z silnikiem M57 184KM@252KM 530Nm. Jednak jak to bywa po czasie znów było mało, więc by zyskać większą podatność na modyfikacje, właściciel przeswapował M57N Eu4 204KM. Żeby na marne nie jeździć od razu hybryda i twardsze sprężyny zaworowe
➡️Silnik diesla ozn. M57N, poj. 3 litry, 6 cylindrów, 1-turbo
➡️Manual 6b
——————————————————
Modyfikacje:
✅Turbo hybryda GT2260V
✅Większy kolektor wydechowy LukBMW
✅FMIC 450x230x65
✅Twardsze sprężyny zaworowe
✅Sprzęgło E60
✅Downpipe
Oryginalnie (bez konieczności wymiany):
✅Wtryskiwacze “216”
✅4-bar map sensor
——————————————————
Chiptuning silnika – ECU Bosch EDC16C31
➡️Stage3
➡️MAF delete
——————————————————
Seria: 204KM 410Nm
Boost Factory: 340KM 737Nm
——————————————————
100-200kmh = 12.55s
Gniecie to konkretnie! Podobno mocy teraz wystarcza
PS. pewnie to nie koniec historii, bo wynik 370-380KM 800Nm jest w zasięgu ręki, będzie trzeba poprawić kilka detali
Stay Tuned
#BoostFactory #chiptuning #hamownia #turbo #bmw #e46 #330D #M57N #swap #eu4
https://boostfactory.pl/wycena-rezerwacja/