➡️ Silnik diesla ozn. N57, poj. 3 litry, 6 cylindrów, 1-turbo
➡️ Automat ZF 6HP28
Po ostatnim strojeniu (stage1+) uzyskaliśmy 330KM 737Nm. Żeby nie zostać z tyłu, wleciała teraz zmodyfikowana turbosprężarka, oraz bezdymne strojenie Stage3 Boost Factory
——————————————————
Modyfikacje:
✅Usunięte klapki kolektora ssącego
✅Większy intercooler
✅Downpipe
✅Turbo Hybryda
——————————————————
Chiptuning silnika – ECU Bosch EDC17CP09
➡️Stage3
➡️EGR, DPF, Flaps, Vmax off
——————————————————
Seria: 204KM 430Nm
Boost Factory: 391KM 823Nm
——————————————————
Ciekawe jak to jedzie? Film z pomiarów i przyspieszenia ⤵️
https://www.youtube.com/watch?v=FtequUMH49c
#BoostFactory #chiptuning #hamownia #turbo #bmw #e90 #325D #N57
https://www.youtube.com/watch?v=FtequUMH49c
Jak osiągnąć z BMW E90 325D skok z 204KM do imponujących 391KM i 823Nm? W Boost Factory dokonaliśmy tego, wykorzystując silnik N57 i zaawansowane technologie strojenia. Po początkowym stage1+ osiągnęliśmy 330KM i 737Nm, ale postanowiliśmy pójść dalej. Jakie zmiany wprowadziliśmy, aby uzyskać te zadziwiające wyniki? Od większego intercoolera po hybrydową turbosprężarkę i strojenie Stage3 – każdy element ma znaczenie. Zastanawiasz się, jak te modyfikacje wpłynęły na osiągi i jazdę? Odkryj nasze doświadczenia i zobacz, jak Boost Factory przekształca standardowe BMW w wyjątkowe maszyny.