BMW X3 G01 B47 190KM >> 216KM / 446Nm
———–
SIlnik B47, czyli najnowsza, 2-litrowa konstrukcja od BMW, ale problemy ciągle te same…
Auto trafiło do nas z usterką czujnika doładowania, który powodował szarpanie autem i wpadanie w tryb awaryjny. Czujnik został wymieniony i problem zażegnany, ale to co zastaliśmy w kolektorze ssącym, wymagało już zakasania rękawów Niestety jest to efekt działania zaworu EGR. Warto dodać, że auto ma przebieg 120 tys km.
Także jeśli jesteś użytkownikiem nowoczesnego diesla, warto się tym zainteresować
———–
Zakres prac:
Diagnoza usterki MAP sensora
Czyszczenie kolektora ssącego
Usunięcie fizyczne i programowe zaworu EGR
Chiptuning Stage 1 ECU Bosch MD1CS001
———–
Pomiary:
Seria zmierzona: 183KM / 396Nm
MOD: 216KM / 446Nm
———–
Potrzebujesz więcej mocy? Wypełnij formularz poniżej