Klasyka gatunku – nieśmiertelne 1.8T, czyli odpowiednik M57 w benzynie
Auto przygotowane perfekcyjnie, więc strojenie też bezproblemowe.
Taka zabawka, jako drugie auto po dieslu, to całkiem fajna opcja
————————–
Zakuty silnik
Turbo K04 064
Wydajniejsze wtryski i pompa paliwa
Przerobiony dolot
Wydech przelotowy
Wzmocnione sprzęgło
—————————
Dodatkowo zaprogramowane: Launch Control, Hard Cut i NLS
—————————–
Seria: 190KM / 240Nm
Stage 3: 310KM / 449Nm
——————————————————-
Profesjonalny i bezpieczny chiptuning ECU i TCU
Stage 1/2/3, xHP, DPF/EGR/AdBlue OFF, HAMOWNIA
——————————————————-
Zadzwoń i umów wizytę
+48 796 415 095
kamil@boostfactory.pl
Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Saab 93SS B284R 280KM >> 363KM 536Nm
Daewoo Lanos 1.5 Turbo 160KM 229Nm
Audi A4 B8 2.0 TDI 143KM >> 195KM 421Nm
Audi A4 B7 2.0TFSI 220KM >> 270KM 382Nm
Alfa Giulietta 1.4TJet 105KM >> 212KM 300Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 143KM >> 186KM 417Nm
Audi A4 B6 1.8T 163KM >> 205KM 317Nm
Audi A4 B7 2.7TDI 180KM >> 229KM 509Nm