
Audi A4 B8 2.0TDI 177KM >> 204KM 406Nm
Miał być chip, lecz ciśnienie w wydechu i egt (0.7 bara i ponad 800 stopni) nie pozwalało na podniesienie mocy.
Z racji tego, że DPF był już raz czyszczony, zapadła decyzja o jego calkowitym usunięciu.
Po tym zabiegu parametry wróciły do normy i można było śmiało chipować 

—————————-
Pomiary:


Kodowanie:


——————————————————-
I na tym właśnie polega profesjonalny chiptuning. Bada się stan auta przed modyfikacją i jeśli jakieś parametry odbiegaja znacząco od normy NIE MODYFIKUJEMY!! Zwiększanie mocy przy niesprawnym DPF może skończyć się poważna awarią silnika!!
——————————————————-
Profesjonalny i bezpieczny chiptuning ECU i TCU
Stage 1/2/3, xHP, DPF/EGR/AdBlue OFF, HAMOWNIA
——————————————————-
Zadzwoń i umów wizytę



Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Audi A4 B7 2.0TDI 140KM >> 160KM 362Nm
Audi A4 B6 1.8T 163KM >> 253KM 401Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 120KM >> 182KM 396Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 136KM >> 179KM 399Nm
Audi A4 B6 1.8T 190KM >> 226KM 340Nm
Audi A4 B8 3.0TDI 240KM >> 318KM 698Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 143KM >> 186KM 417Nm
Audi A4 B7 2.0TDI 170KM >> 198KM 424Nm