
Audi A4 B8 2.0TDI 177KM >> 204KM 406Nm
Miał być chip, lecz ciśnienie w wydechu i egt (0.7 bara i ponad 800 stopni) nie pozwalało na podniesienie mocy.
Z racji tego, że DPF był już raz czyszczony, zapadła decyzja o jego calkowitym usunięciu.
Po tym zabiegu parametry wróciły do normy i można było śmiało chipować 

—————————-
Pomiary:


Kodowanie:


——————————————————-
I na tym właśnie polega profesjonalny chiptuning. Bada się stan auta przed modyfikacją i jeśli jakieś parametry odbiegaja znacząco od normy NIE MODYFIKUJEMY!! Zwiększanie mocy przy niesprawnym DPF może skończyć się poważna awarią silnika!!
——————————————————-
Profesjonalny i bezpieczny chiptuning ECU i TCU
Stage 1/2/3, xHP, DPF/EGR/AdBlue OFF, HAMOWNIA
——————————————————-
Zadzwoń i umów wizytę


