Audi A4 B8 2.0TDI 177KM >> 204KM 406Nm
Miał być chip, lecz ciśnienie w wydechu i egt (0.7 bara i ponad 800 stopni) nie pozwalało na podniesienie mocy.
Z racji tego, że DPF był już raz czyszczony, zapadła decyzja o jego calkowitym usunięciu.
Po tym zabiegu parametry wróciły do normy i można było śmiało chipować
—————————-
Pomiary:
Seria: 174KM / 352Nm
Stage1: 204KM / 406Nm
Kodowanie:
Start/Stop – OFF
Gaszenie silnika po otwarciu drzwi – OFF
——————————————————-
I na tym właśnie polega profesjonalny chiptuning. Bada się stan auta przed modyfikacją i jeśli jakieś parametry odbiegaja znacząco od normy NIE MODYFIKUJEMY!! Zwiększanie mocy przy niesprawnym DPF może skończyć się poważna awarią silnika!!
——————————————————-
Profesjonalny i bezpieczny chiptuning ECU i TCU
Stage 1/2/3, xHP, DPF/EGR/AdBlue OFF, HAMOWNIA
——————————————————-
Zadzwoń i umów wizytę
+48 796 415 095
kamil@boostfactory.pl
Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Audi A4 B7 1.8T 163KM >> 197KM 301Nm
Audi A4 B6 1.8T 163KM >> 205KM 317Nm
Audi A4 B8 2.0TFSI 211KM >> 280KM 421Nm
Audi A4 B8 3.0TDI 240KM >> 323KM 728Nm
Audi A4 B7 2.7TDI 180KM >> 232KM 496Nm
Audi A4 B9 2.0TDI 150KM -> 184KM 412Nm
Audi A4 B7 2.0TDI 170KM >> 198KM 424Nm
Audi A4 B5 1.9TDI 115KM >> 194KM 413Nm