Audi A4 B8 2.0TDI 177KM >> 204KM 406Nm
Miał być chip, lecz ciśnienie w wydechu i egt (0.7 bara i ponad 800 stopni) nie pozwalało na podniesienie mocy.
Z racji tego, że DPF był już raz czyszczony, zapadła decyzja o jego calkowitym usunięciu.
Po tym zabiegu parametry wróciły do normy i można było śmiało chipować
—————————-
Pomiary:
Seria: 174KM / 352Nm
Stage1: 204KM / 406Nm
Kodowanie:
Start/Stop – OFF
Gaszenie silnika po otwarciu drzwi – OFF
——————————————————-
I na tym właśnie polega profesjonalny chiptuning. Bada się stan auta przed modyfikacją i jeśli jakieś parametry odbiegaja znacząco od normy NIE MODYFIKUJEMY!! Zwiększanie mocy przy niesprawnym DPF może skończyć się poważna awarią silnika!!
——————————————————-
Profesjonalny i bezpieczny chiptuning ECU i TCU
Stage 1/2/3, xHP, DPF/EGR/AdBlue OFF, HAMOWNIA
——————————————————-
Zadzwoń i umów wizytę
+48 796 415 095
kamil@boostfactory.pl
Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Audi A4 B6 1.8T 190KM >> 310KM 449Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 150KM >> 191KM 408Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 120KM >> 175KM 395Nm
Audi A4 B5 1.9TDI 131KM >> 181KM 386Nm
Audi A4 B8 3.0TDI 204KM >> 258KM 612Nm
Audi A4 B8 3.0TDI 240KM >> 310KM 671Nm
Audi A4 B9 2.0TDI 150KM >> 206KM 463Nm
Audi A4 B5 1.9TDI 115KM >> 182KM 420Nm