Renault Laguna 2.0T 170KM >> 193KM 308Nm
Po pomiarze serii i sprawdzeniu parametrów rzeczywistych, stwierdziliśmy że auto jest w bardzo dobrym stanie technicznym i mogliśmy się zabrać do chip-tuningu.
Łatwo nie było, bo siedzi tutaj sterownik Sagem S3000. Trochę czasu spędziłem, żeby go rozpracować – ale dla takiego efektu było warto!
➡️Indywidualne strojenie na hamowni
➡️Ustawienie mieszanki paliwowej przy użyciu sondy szerokopasmowej
➡️Po wystrojeniu na benzynie – kalibracja LPG
Po indywidualnym strojeniu Boost Factory mamy do dyspozycji 193KM 308Nm!
Fabryka 170KM 250Nm
Chiptuning 193KM 308Nm
Teraz dopiero czuć przyspieszenie!
Kręci kołami na 1 i 2 bieg!
Polecamy wszystkim użytkownikom!
Zapraszamy!
Update
Kierownikowi jeszcze było mało
Więc wleciała nowa oryginalna turbina TD04-14T z laguny GT i nowy intercooler ?
wynik 217KM 333Nm ??
Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Renault Master III 2.3dCi 125KM >> 162KM 393Nm
Renault Trafic III 1.6dCi 120KM >> 165KM 374Nm
Renault Megane III 1.5dci 93KM >> 115KM 257Nm
Renault Kadjar 1.6dCi 130KM>> 149KM 357Nm
Renault Master III 2.3dCi 125KM >> 145KM 389Nm
Renault Laguna III 2.0 DCi 150KM >> 171KM 397Nm
Renault Laguna III 2.0 dCi 150KM >> 174KM 417Nm
Renault Trafic II 2.0dCi 115KM >> 144KM 357Nm