BMW E92 335D 286KM >> 443KM 929Nm

BMW E92 335D 286KM >> 443KM 929Nm

BMW E92 335D 286KM >> 443KM 929Nm

E92 335d a’ka KOBER wraca do żywych i to w jakim stylu 😈💪
Krótka historia: auto jeździ sobie z mocą ok 420KM / 810Nm i niestety nie ma lekko. W końcu korba mówi że ma dość i wychodzi przez miskę olejową😱 Auto trafia do nas na lawecie z końca polski i tu się zaczyna nasza wspólna przygoda 😊
Zadanie na dzień dobry to kupno drugiego pieca. A jak wiadomo znalezienie zdrowego M57n2 to nie lada wyczyn. Ale że podjęliśmy się naprawy to i piec się znalazł 😁 Drugi silnik dostał nowy rozrząd, wszystkie uszczelnienia, rolki, paski, pompę wody i oleju, oraz twarde sprężyny zaworowe. Reszta gratów nie wymagała naszej ingerencji – wtryski i turbiny ideolo 👌
Uzbrojony silnik wylądawał wreszcie w aucie. Pierwsze odpalenie i po chwili pomiar kompresji – 28 barów na każdym cylindrze. Wniosek – załatwiliśmy klientowi idealny piec 😊 Już było wiadomo że to będzie dobry dzik 🙂
W końcu przyszła pora na strojenie – wynik 443KM / 930Nm 🔥
Ale wykres to nie wyznacznik, więc trzeba było zmierzyć 100-200 – 8,5 sek na letniej oponie 265 19″ 🙏
Tym oto sposobem po 2 miesiącach spędzonych w naszym warsztacie, auto wróciło na drogi i zapewne będzie jednym z szybszych w powiecie 😁
Zdecydowanie jest to najszybsze 335d które udało nam się wystroić ☺️
————
Modyfikacje:
✅Większy intercooler
✅Duże turbo hybrydowe @lukBMW
✅R90 HPFP
✅Downpipe 3″
✅Rozwiercony kolektor dolotowy
✅Wydech przelotowy
✅Twardsze sprężyny zaworowe
✅Rail sensor 2000 bar
✅Nowe wtryski 077
✅Stożek
✅xHP Stage 3
✅Strojenie ECU Bosch EDC16CP35
✅Kodowanie i montaż zegarów z temp. oleju zamiast ekonomizera
———–
Potrzebujesz więcej mocy? Wypełnij formularz poniżej 👊