Audi S4 2.7TT 265KM >> 384KM 514Nm

Audi S4 2.7TT 265KM >> 384KM 514Nm

Audi A6 C6 2.7TT 250KM >> 361KM 521Nm

——————————————————

➡️Chiptuning silnika – ECU Bosch Me7.1.1 wąskie pasmo
➡️Stage3
———————————————
?Seria OEM: 265KM 400Nm
?BoostFactory: 384KM 514Nm
———————————————
Przyrost +119KM +114Nm ?
———————————————————————
Profesjonalny i bezpieczny chiptuning ECU i TCU
Stage 1/2/3, xHP, DPF/EGR/AdBlue OFF, HAMOWNIA

Audi S4 2.7TT wymaga zgłębienia szczegółów technicznych i modyfikacji, które zwiększają wydajność pojazdu. Audi S4 2.7TT wykorzystuje sterownik ECU Bosch Me7.1.1, który jest kluczowym elementem procesu tuningu. Chip tuning, zwłaszcza na poziomie Stage 3, znacząco poprawia oryginalne parametry mocy pojazdu.

Zrozumienie ECU Bosch Me7.1.1 i Chip Tuningu

  1. Charakterystyka ECU: ECU Bosch Me7.1.1 jest kluczowym komponentem w Audi S4 2.7TT. Kontroluje różne aspekty funkcjonowania silnika, od dostarczania paliwa po czas zapłonu. Tuning ECU polega na modyfikacji jego oprogramowania w celu zwiększenia wydajności silnika.
  2. Chip Tuning Stage 3: Na tym etapie skupia się na maksymalnym wykorzystaniu potencjału silnika. Zazwyczaj wiąże się to z głównymi modyfikacjami, nie tylko oprogramowania ECU, ale również sprzętu silnika​​​​.

Ulepszenia Techniczne w Chip Tuningu Stage 3

  1. Aktualizacja ECU: Ulepszenie ECU jest dostosowane do turbosprężarek typu K04, co wskazuje na przejście od standardowych turbosprężarek do bardziej wydajnych, takich jak para turbosprężarek BorgWarner Audi RS4​​.
  2. Dodatkowe Modyfikacje: Aby osiągnąć ponad 380HP na benzynie 98-oktanowej, niezbędne są dodatkowe modyfikacje. Obejmują one ulepszone systemy dolotowe, intercoolery, downpipe’y i układy wydechowe​​.
  3. Zmiany w Systemie Paliwowym: Proces tuningu często wymaga zmiany wtryskiwaczy na takie o większej pojemności, jak 550cc Bosch EV 14. Zaleca się również ulepszenie pompy paliwowej, aby sprostać zwiększonemu zapotrzebowaniu na paliwo​​.

Mapy Techniczne i Parametry w Tuningu ECU

  1. Mapy Paliwa, Zapłonu i Doładowania: Oprogramowanie ECU zawiera różne mapy, które kontrolują dostarczanie paliwa, czas zapłonu i ciśnienie doładowania. Te mapy są precyzyjnie dostosowywane, aby zoptymalizować wydajność. Na przykład zmiany w ‘Lambda przy częściowym obciążeniu’ i ‘Optymalna mapa kąta wyprzedzenia zapłonu’ są kluczowe dla efektywnego spalania​​.
  2. Specjalne Funkcje i Regulacje: ECU kontroluje także specjalne funkcje, takie jak ogranicznik obrotów, ogranicznik prędkości i dezaktywacja drugiej sondy lambda. Regulacje w tych obszarach mogą przynieść znaczne poprawy wydajności. Skalowanie MAF, MAP i wtryskiwaczy jest również kluczowe dla zapewnienia, że komponenty silnika działają w bezpiecznych parametrach​​.
  3. Techniki Flashowania ECU: Do efektywnego chip tuningu zaleca się używanie narzędzi takich jak CMD Flashtec, Mpps V22, do flashowania. Pozwala to na kontrolowany i efektywny sposób aktualizacji oprogramowania ECU​​.