Opcje tuningu dla silnika M57N2 o mocy 231/235KM (330D, 530D)

Opcje tuningu dla silnika M57N2 o mocy 231/235KM (330D, 530D)
Wersja Pojemność Moc Moment obrotowy Średnica cylindrów Skok tłoka Stopień sprężania Turbosprężarka Wtryskiwacze Skrzynia
M57N2 197KM 2993 cm3 145 kW (197 KM) 400 Nm przy 1300…3250 obr./min 84 mm 90 mm 16,5:1 GT2260V VBand el. nastawnik 0445110209 cewkowe 6HP19Z
M57N2 231KM 2993 cm3 170 kW (231 KM) 500 Nm przy 1750…3000 obr./min 84 mm 90 mm 16,5:1 GT2260V VBand el. nastawnik piezo 6HP26
M57N2 235KM 2993 cm3 173 kW (235 KM) 520 Nm przy 2000-2750 obr./min 84 mm 90 mm 17,0:1 GT2260V VBand el. nastawnik piezo 6HP26Z (6HP28)

 

Dla mocy 231/235KM:

Opcja tuningu Moc (KM) Moment obrotowy (Nm) Wymagane modyfikacje
Chip tuning na ok. 285KM – STAGE1 285-290 630-660
Chip tuning na 300-315KM – STAGE2 300-315 650-700 Demontaż DPF, większy intercooler
Chip tuning na 335-355KM – STAGE3 335-355 700-780 Turbosprężarka hybrydowa (st2 lub st3), twardsze sprężyny zaworowe wydechowe, powiększona rura dolotowa, wzmocnione sprzęgło (manual), duży centralny intercooler
Chip tuning na 365-385KM – Stage3 365-385 750-830 Turbosprężarka hybrydowa (st3), nowe wzmocnione sprzęgło (manual), zmiana skrzyni (automatyczna) na 335d, duży centralny intercooler, pompa paliwa R90, twardsze sprężyny zaworowe wydechowe, zmiana dolotu oraz inne modyfikacje