BMW E90 330D 231KM >> 478KM 883Nm

BMW E90 330D 231KM >> 478KM 883Nm

BMW E90 330D 231KM >> 478KM 883Nm

➡️ Silnik diesla ozn. M57N2, poj. 3 litry, 6 cylindrów, 1-turbo
➡️ Automat ZF 6HP28
➡️ ECU Stage4 Boost Factory

——————————————————

Modyfikacje:
✅Modyfikacja głowicy i silnika @DziakMotorsport
✅Twardsze sprężyny zaworowe
✅Śruby ARP
Turbo hybryda z BorgWarner’a S300V (+Ballbearing)
Pompa wtryskowa R140 + Wtryski 077 (335D 286KM)
Kolektor ssący aluminiowy 76mm
✅Kolektor wydechowy tytanowy
Downpipe 4cale
✅Większy intercooler (większy ale nadal za mały)
——————————————————

Chiptuning silnika – ECU Bosch EDC16CP35

➡️Stage4 
➡️EGR, DPF, Flaps, Vmax off
➡️Rail sensor 2700Bar, 5 bar map sensor
——————————————————
Seria: 231KM 500Nm
Boost Factory: 478KM 883Nm
——————————————————
Tak więc wyszło fajne autko do jazdy na na co dzień.
Z problemów technicznych na razie skrzynia biegów ma lekkie uślizgi na 5-tym biegu.
Cieszymy się z osiągniętego wyniku i gratulujemy właścicielowi determinacji w budowie tego projektu.
Właściciel bardzo zadowolony z strojenia zwłaszcza z uwagi na brak zadymienia przy tak dużej mocy 🙂
——————————————————
Ciekawe jak to jedzie? Film z pomiarów i przyspieszenia
https://www.youtube.com/watch?v=sYqs0ehHUZ4
——————————————————
#BoostFactory #chiptuning #hamownia #turbo #bmw #e90 #330D #M57N2
Jeden komentarz - Dodaj komentarz
  • BoostFactory -

    Czy wiesz, jak można zmodyfikować BMW E90 330D z 231KM do imponujących 478KM i 883Nm? W Boost Factory osiągnęliśmy to dzięki współpracy z DziakMotorsport i zastosowaniu zaawansowanych technologii, takich jak turbo hybryda BorgWarner’a i modyfikacje silnika. Jakie były kluczowe etapy tej transformacji? Przeanalizujmy modyfikacje, od twardszych sprężyn zaworowych po specjalistyczny chiptuning Stage4. Ciekawi Cię, jak te zmiany wpłynęły na osiągi i codzienną jazdę? Sprawdź nasze wyniki i zobacz, dlaczego właściciel jest tak zadowolony z rezultatów, zwłaszcza bez zadymienia przy tak dużej mocy.

  • Możliwość komentowania jest wyłączona.