
Audi A6 C7 2.0TDI 190KM >> 220KM 501Nm
– DL501 2-gen – co boli każdego?
– Samochód fabrycznie utrzymuje bardzo niskie obroty – przy jeździe w mieście oscylujące w granicach 1000-1150rpm.
– Przy prędkości 50-60 KM/h wrzuca 5 lub 6 bieg.
– Normalna jazda powoduje odczuwalne drgania układu napędowego przy niskich obciażeniach… długotrwale odbijając się na żywotności podzespołów
Chcesz to zmienić? Napisz, zadzwoń, ogarniemy 



– – – – – – – – – – – – –
Seria ………………….
190KM
434Nm 



BoostFactory ……
220KM
501Nm 



– – – – – – – – – – – – –

– – – – – – – – – – – – –
– – – – – – – – – – – – –
Chiptuning ECU i TCU
Stage 1/2/3, xHP, DPF/EGR/AdBlue OFF,
– – – – – – – – – – – – –
Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Audi A6 C6 3.0TDI 233KM >> 282KM 640Nm
Audi A6 C6 2.7TDI 180KM >> 234KM 544Nm
Audi A6 C6 3.0TDI 240KM >> 309KM 684Nm
Audi A6 C7 3.0TDI 245KM >> 320KM 684Nm
Audi A6 C7 2.0TDI 190KM >> 220KM 500Nm
Audi A6 C7 3.0TDI 204KM >> 258KM 636Nm
Audi A6 C5 2.7BiTurbo 250KM >> 286KM 434Nm
Audi A6 C6 3.0TDI 225KM >> 342KM 729Nm