Tym razem, twardy orzech do zgryzienia – Program w skrzyni biegów poliftowej A6 C7 DL501 2-gen [ten program z którym problemy ma większość tunerów].
Samochód fabrycznie utrzymuje bardzo niskie obroty – przy jeździe w mieście oscylują w granicach 1000-1150rpm. Właściciel prosił, żeby jego skrzynia pracowała normalnie tak, jak w trakcie regeneracji DPF-a. Plan zrealizowany w 100%. W pełni opanowaliśmy problem ze zbyt późnym redukowaniem biegów.
Efekt można zobaczyć na filmie: https://youtu.be/o9kL-en43Ag
————–
Modyfikacje:
Chiptuning silnika, Stage 1 ECU
Chiptuning skrzyni, Stage 2 TCU DL501 gen 2
Seria OEM: 190KM / 400Nm
Boost Factory: 220KM / 482Nm
——————————————————-
Profesjonalny i bezpieczny chiptuning ECU i TCU
Stage 1/2/3, xHP, DPF/EGR/AdBlue OFF, HAMOWNIA
——————————————————-
Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Audi A6 C7 2.0TDI 190KM >> 229KM 469Nm
Audi A6 C6 3.0TDI 224KM >> 266KM 633Nm
Audi A6 C6 3.0TDI 240KM >> 301KM 659Nm
Audi A6 C7 2.0TDI 190KM >> 225KM 515Nm
Audi A6 C6 2.0TDI 170KM >> 213KM 472Nm
Audi A6 C8 3.0TDI 286KM >> 348KM 769Nm
Audi A6 C7 2.0TDI 190KM >> 220KM 501Nm
Audi A6 C6 2.0TDI 170KM >> 197KM 410Nm