
Tym razem, twardy orzech do zgryzienia – Program w skrzyni biegów poliftowej A6 C7 DL501 2-gen [ten program z którym problemy ma większość tunerów].
Samochód fabrycznie utrzymuje bardzo niskie obroty – przy jeździe w mieście oscylują w granicach 1000-1150rpm. Właściciel prosił, żeby jego skrzynia pracowała normalnie tak, jak w trakcie regeneracji DPF-a. Plan zrealizowany w 100%. W pełni opanowaliśmy problem ze zbyt późnym redukowaniem biegów.
Efekt można zobaczyć na filmie: https://youtu.be/o9kL-en43Ag
————–
Modyfikacje:




——————————————————-
Profesjonalny i bezpieczny chiptuning ECU i TCU
Stage 1/2/3, xHP, DPF/EGR/AdBlue OFF, HAMOWNIA
——————————————————-
Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Audi A6 C6 3.0TDI 225KM >> 272KM 534Nm
Audi A6 C6 3.0TDI 225KM >> 342KM 729Nm
Audi A6 C7 3.0TDI 218KM >> 321KM 695Nm
Audi A6 C6 3.0TDI 224KM >> 257KM 630Nm
Audi A6 C7 3.0TDI 204KM >> 265KM 640Nm
Audi A6 C6 3.0TDI 233KM >> 282KM 640Nm
Audi A6 C6 3.0TDI 240KM >> 309KM 684Nm
Audi A6 C7 3.0TFSI 310KM >> 414KM 519Nm