Klasyka gatunku – nieśmiertelne 1.8T, czyli odpowiednik M57 w benzynie
Auto przygotowane perfekcyjnie, więc strojenie też bezproblemowe.
Taka zabawka, jako drugie auto po dieslu, to całkiem fajna opcja
————————–
Zakuty silnik
Turbo K04 064
Wydajniejsze wtryski i pompa paliwa
Przerobiony dolot
Wydech przelotowy
Wzmocnione sprzęgło
—————————
Dodatkowo zaprogramowane: Launch Control, Hard Cut i NLS
—————————–
Seria: 190KM / 240Nm
Stage 3: 310KM / 449Nm
——————————————————-
Profesjonalny i bezpieczny chiptuning ECU i TCU
Stage 1/2/3, xHP, DPF/EGR/AdBlue OFF, HAMOWNIA
——————————————————-
Zadzwoń i umów wizytę
+48 796 415 095
kamil@boostfactory.pl
Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Audi A4 B8 2.0TDI 143KM >> 184KM 412Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 143KM >> 204KM 419Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 177KM >> 204KM 406Nm
Audi A4 B9 2.0TDI 150KM >> 189KM 406Nm
Audi A4 B6 1.8T 190KM >> 226KM 340Nm
Audi A4 B5 1.9TDI 115KM >> 194KM 413Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 143KM >> 200KM 434Nm
BMW E34 525i M50B29NV Turbo >> 452KM 609Nm