BMW E60 535D 272KM >> 433KM 806Nm
- największy intercooler 600x350x76 tylne wyjścia
- hybrydowe turbosprężarki
- wałki rozrządu.. a pod nimi twardsze sprężyny zaworowe
- łańcuchy rozrządu
- wałki rozrządu
- hybrydowe turbosprężarki
- składanie do kupy
To auto zasługuje na specjalne miejsce w naszym portfolio, a jego właściciel na nagrodę za wytrwałość 

Jakiś czas temu właściciel zdecydował się zrobić stage 2 u nas
Wszystko było fajnie do momentu, kiedy zaczęło brakować mu mocy (skąd ja to znam
)

Zły dobór turbosprężarki hybrydowej sprawił że auto zostało praktycznie unieruchomione na pół roku. Problemy z niedoładowaniem, później problemy z przeładowaniem, w efekcie problemy z silnikiem, a nawet i z dwoma silnikami etc. 

Bliski załamania nerwowego właściciel w końcu oddał auto tam, gdzie powinno trafić od razu, czyli do
Rafal Podbielski z P&C Motors w Węgrowie, który wzorowo ogarnął remont silnika
Na koniec auto trafiło do Boost Factory na remap. Efekt zaskoczył nawet samego właściciela, bo biedny chyba nie spodziewał się już fajerwerków. Jednak auto pozytywnie przyjęło większe wartości w mapie i kilka mechanicznych modów.





Skrzynia 6hp26 ma i tak już co robić w tym aucie, więc dla jej żywotności niuton został sporo ograniczony od 3000 obr.
No i oczywiście – jak to u nas bywa – wynik bezdymny 

Dla niedowiarków, wynik z Dragy – 9.87 auto ważące 1740kg
- draggy 100-200 9.87s
- wykres z hamowni dynopro