W wolnossaku również można troszkę ugrać
Silnik na pokładzie BMW E34 to jednostka o oznaczeniu M50B25NV, 6-cylindrowy, 24-zaworowy rzędowy silnik z łańcuchem rozrządu.
Wyposażony w komputer Bosch 0261200402
Właściciel zadbał o stronę mechaniczną – silnik został przebudowany:
Stroker: Wał, korby, tloki 2.8 glowica m52 na zaworach 7mm z m50 Dolot: wkladka sportowa simoty
Wydech: barany, xpipe, katy sportowe i końcowy z mg motorsportu
Pomiar przed strojeniem 182KM 222Nm
Strojenie BoostFactory 197KM 248Nm
Po strojeniu Boost Factory uzyskujemy 197KM & 248Nm
W tym egzemplarzu w wartościach maksymalnych zyskaliśmy +15KM +26Nm, ale przebieg momentu i mocy jest poprawiony w całym zakresie obrotów.
Dodatkowo warto wspomnieć że auto przed strojeniem chodziło na ubogiej mieszance (part loady AFR 17-18, Full load 13.7-15.2), po strojeniu mamy AFR w zakresie 12.2-12.5 oraz w górnym zakresie ok 11.8 – więc dzięki temu zabezpieczamy się przed usterką silnika i pęknięciem głowicy.
Mega odczucia w całym zakresie obrotów
Dużo lepsza reakcja na gaz
zapraszamy na modyfikacje
#BoostFactory #chiptuning #hamownia #M50B28