Mercedes 190 (W201) M104 3.2L
wolnossący, postawiony na w pełni konfigurowalnym komputerze standalone
Ecumaster EMU Classic
Właściciel we własnym zakresie podłączył i uruchomił samochód na “mapie startowej” do tego modelu. Jak widać samochód dysponował 198KM i 302Nm.
➡️Naszym zadaniem było sprawdzenie podłączenia elektrycznego, sprawdzenie kątu wyprzedzenia zapłonu, poprawa konfiguracji oraz strojenie na rolkach
➡️Wynik naszej pracy widać na dołączonym wykresie. Różnica kolosalna 😉
240KM 341Nm @PB98
Na końcu skonfigurowaliśmy launch control oraz strzały z wydechu.
Może namieszać wśród beemek
Obserwujcie postępy na Moto-Jojstik
Mało mocy w Twoim samochodzie? Zadzwoń ?
#BoostFactory #chiptuning #hamownia #turbo #ecumaster
➡️https://www.boostfactory.pl
☎️665 442 440
Nie lubisz dzwonić? Napisz
whatsapp +48665442440
Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Mercedes ML 320CDI 224KM >> 258KM 596Nm
Mercedes C205 220D BlueTEC 9G 170KM >> 228KM 494Nm
Mercedes E 320CDI R6 204KM >> 258KM 643Nm
Mercedes W202 C180 Kompresor Det3 122KM >> 185KM 246Nm
BMW E36 328i M52B28V Turbo >> 427KM 545Nm
BMW E46 330Ci M54B30 + GT35 >> 522KM 645Nm
Mercedes S W221 235KM >> 268KM 630Nm
Mercedes E350 W212 252KM >> 288KM 709Nm