BMW E46 3.0D 204KM >> 356KM 710Nm
Czy nie myślałeś o tym, żeby zbudować mocne E46, najlepiej w dieslu, żeby rozsądnie palił, a miał jada na tyle by można było bez wstydu stanąć na kresce z 400 konnymi furami? I jeszcze pokazać co potrafi?
Jacek przygotował swoją BMW E46, i przyjechał do Boost Factory by uwolnić moc 🙂
Modyfikacje mechaniczne:
- hybrydowa turbosprężarka
- wtryski “219” (z 535d biturbo)
- wydajniejszy fmic
- customowy dolot do turbiny bez przepływki
- downpipe i reszta wydechu 3″
- wysokoprzepływowy kolektor wydechowy od lukbmw
- zwiększona średnica wszystkich rur od turbo do kolektora ssącego
- kolektor ssący z mapsensorem 4-barowym
- egr off
- klapki off
Moc seryjna 204KM 410Nm
Po strojeniu 356KM 710Nm
Po strojeniu na hamowni uzyskujemy 356KM i 710Nm.
Taka moc to już nie przelewki. Polecamy tylko doświadczonym zawodnikom 🙂
PS. Wykres z rolek, nie z żetonu przyczepionego do koła 🙂
Zapraszamy!
Po strojeniu na 381KM 795Nm
Update
Wymiana sprężyn zaworowych na twardsze
Dużo większy intercooler 600x300x76
Ponowne strojenie i wynik 381Km 795Nm
Moc seryjna 204KM 410Nm
Po strojeniu 381KM 795Nm