Audi A4 1.8T AEB 150KM >> 200KM 307Nm
Nisko i szeroko. Na tyle, że na hamowni Audiczka dosłownie leżała na najazdach.
Modyfikacje mechaniczne:
FMIC
Turbo K03S (z wersji 180KM)
Komputer silnika M3.8.3
Blowoff (na czas niesprawnej DV)
Sportowy układ wydechowy
Fabryka 150KM 210Nm
Modyfikacja 200KM 307Nm
Po indywidualnym strojeniu Boost Factory mamy do dyspozycji 200KM 307Nm!
Dodatkowo zaprogramowane strzały z wydechu przy zmianie biegu.
Teraz Audi podaje jak należy
Przy okazji sprawdziliśmy powtarzalność pomiarów na hamowni, jak widać pomiar za pomiarem różnica 0.1KM i 0.6Nm czyli idealnie to samo.
Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Audi A4 B7 2.0TDI 140KM >> 160KM 362Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 120KM >> 182KM 396Nm
Audi A4 B7 1.8T 163KM >> 193KM 318Nm
Audi A4 B8 1.8TFSI 120KM >> 227KM 338Nm
Audi A4B8 2.0TDI 150KM >> 191KM 421Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 177KM >> 204KM 406Nm
Audi A4 B7 2.0TDI 170KM >> 198KM 424Nm
Audi A4 B8 2.0 TDI 143KM >> 195KM 421Nm