

Audi A4 1.8T AEB 150KM >> 200KM 307Nm
Nisko i szeroko. Na tyle, że na hamowni Audiczka dosłownie leżała na najazdach.
Modyfikacje mechaniczne:
FMIC
Turbo K03S (z wersji 180KM)
Komputer silnika M3.8.3
Blowoff (na czas niesprawnej DV)
Sportowy układ wydechowy
Fabryka 150KM 210Nm
Modyfikacja 200KM 307Nm
Po indywidualnym strojeniu Boost Factory mamy do dyspozycji 200KM 307Nm!
Dodatkowo zaprogramowane strzały z wydechu przy zmianie biegu.
Teraz Audi podaje jak należy
Przy okazji sprawdziliśmy powtarzalność pomiarów na hamowni, jak widać pomiar za pomiarem różnica 0.1KM i 0.6Nm czyli idealnie to samo.


Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Audi A4 B7 3.0TDI 204KM >> 280KM 636Nm
Audi A4 B7 2.0TDI 140KM >> 160KM 362Nm
Audi A4 B8 3.0TDI 240KM >> 310KM 671Nm
Audi A4 B8 1.8TFSI 160KM >> 200KM 294Nm
Audi A4 B7 2.0TFSI 220KM >> 270KM 382Nm
Audi A4 B9 2.0TDI 150KM >> 206KM 463Nm
Audi A4 B8 3.0TDI 240KM >> 318KM 698Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 143KM >> 181KM 388Nm