Audi A4 1.8T AEB 150KM >> 200KM 307Nm
Nisko i szeroko. Na tyle, że na hamowni Audiczka dosłownie leżała na najazdach.
Modyfikacje mechaniczne:
FMIC
Turbo K03S (z wersji 180KM)
Komputer silnika M3.8.3
Blowoff (na czas niesprawnej DV)
Sportowy układ wydechowy
Fabryka 150KM 210Nm
Modyfikacja 200KM 307Nm
Po indywidualnym strojeniu Boost Factory mamy do dyspozycji 200KM 307Nm!
Dodatkowo zaprogramowane strzały z wydechu przy zmianie biegu.
Teraz Audi podaje jak należy
Przy okazji sprawdziliśmy powtarzalność pomiarów na hamowni, jak widać pomiar za pomiarem różnica 0.1KM i 0.6Nm czyli idealnie to samo.
Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Audi A4 B8 2.0TFSI 211KM > 270KM 404Nm
Audi A4 B7 2.0TDI 170KM >> 198KM 424Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 143KM >> 200KM 434Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 170KM >> 214KM 470Nm
Audi A4 B5 1.9TDI 110KM >> 200KM 391Nm
Audi A4 B9 2.0TDI 150KM >> 206KM 463Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 177KM >> 206KM 470Nm
Audi A4 B8 2.0 TDI 143KM >> 185KM 387Nm