Sterowniki Siemens MS41 MS42 MS43 dla BMW M52 M54

Sterowniki Siemens MS41 MS42 MS43 dla BMW M52 M54

Swapujesz silnik? Potrzebujesz to jakoś odpalić?

Chętnie pomożemy! 🙂

Przygotujemy zmodyfikowany pod Twoje potrzeby sterownik typu plug&play, wkładasz i odpalasz auto.

To co możemy przygotować:

– EWS / immo off
– sterownik nie wymaga podpięcia ABS/ESP (działa bez sygnału prędkości)
– przesunięcie odcięcia zapłonu (seria 6500) np. 6900rpm
– szybka odcinka jak w M50 na osprzęcie BOSCH (łutututu)
– chiptuning (zmodyfikowane mapy paliwa/zapłonu)

Przyrosty mocy (KM/Nm) są zależne od stanu Twojego silnika jak i osprzętu, dlatego najlepszym rozwiązaniem byłoby odwiedzić nas osobiście. Jednak mając już duże doświadczenie w tych silnikach, możemy zaproponować również wysyłkową modyfikację. Z pewnością będziesz bardzo zadowolony!

 

Boost Factory, specjalizując się w tuningu ECU, oferuje szereg modyfikacji dla jednostek sterujących Siemens MS42 i MS43. Ich usługi prawdopodobnie obejmują:

 

1. **Konfiguracja Wariantów**: Dostosowywanie ustawień dla detekcji rodzaju skrzyni biegów, systemu klimatyzacji, czujnika kąta skrętu, cewki zapłonowej i czujnika ciśnienia otoczenia.

2. **Tuning Czujnika MAF**: Optymalizacja czujnika masowego przepływu powietrza dla lepszego monitorowania wejścia i działania w trybie awaryjnym.

3. **Zarządzanie Obciążeniem Silnika**: Regulacja obciążenia wtrysku i obciążenia VANOS, rozszerzanie tabel VO dla aplikacji z doładowaniem.

4. **Tuning Systemu Wtryskowego**: Maksymalizacja cyklu pracy wtryskiwaczy, skalowanie wtryskiwaczy po rynkowych i poprawa wzbogacania przy przyspieszaniu.

5. **Optymalizacja Systemu Zapłonowego**: Precyzyjne dostosowanie systemu zapłonu dla lepszej wydajności i efektywności paliwowej.

6. **Regulacja VANOS**: Kalibracja systemu VANOS dla optymalnego czasowania wałka rozrządu.

7. **Dostosowanie Drive-By-Wire**: Modyfikacja tabel życzenia kierowcy dla poprawionej reakcji przepustnicy.

8. **Zarządzanie Momentem Obrotowym**: Wzmocnienie wyjściowego momentu obrotowego silnika i jego dostarczania.

9. **Kontrola Prędkości Biegu Jałowego**: Regulacja prędkości biegu jałowego dla stabilności i efektywności.

10. **Tuning Pełnego Obciążenia**: Optymalizacja działania silnika pod pełnym obciążeniem.

11. **Regulacja Lambda**: Precyzyjne dostosowanie stosunku lambda (mieszanka powietrze/paliwo) dla optymalnych emisji i wydajności.

12. **Zarządzanie DTC**: Tłumienie wybranych kodów usterek diagnostycznych zgodnie z wymaganiami tuningu.

13. **Dodatkowe Funkcje**: W tym kontrola temperatury płynu chłodzącego, kontrola elektronicznego wentylatora chłodnicy, usuwanie wtórnej pompy powietrza i regulacje skalara MAF.

14. **Funkcje Bezpieczeństwa**: Zapewnienie, że systemy bezpieczeństwa pojazdu, takie jak wykrywanie nieprawidłowego spalania i stuków, nie są kompromitowane.

15. **Funkcje Specjalne**: Oferowanie unikalnych modyfikacji, takich jak regulacje wydechu, usuwanie zaworu sterowania biegiem jałowym i modyfikacje VANOS dla dodatkowej mocy w średnim zakresie obrotów.

 

Eksperci Boost Factory w dziedzinie tuningu ECU zapewniają, że każda modyfikacja nie tylko zwiększa wydajność, ale także utrzymuje niezawodność i efektywność pojazdu.

 

E36 M52B20 (150km), M52B25 (170km), M52B28 (193km)
E46/E39 M54B22 (170km), M54B25 (192km), M54B30 (231km)
E46/E39 M52TUB20 (150km), M52TUB25 (170km), M52TUB28 (193km)

 

Przykładowe realizacje:

BMW E36 328CI 192KM >> 218KM 282Nm

BMW E46 328i 193KM >> 214KM 285Nm

BMW E36 320i 170KM >> 182KM 210Nm

BMW E36 320i 150KM >> 163KM 207Nm

BMW E36 325i M50B25 Vanos 199KM 241Nm