Turbo GTB1756 (z 2.7TDI), przedni intercooler, końcówki wtrysków 0.230mm – niestety to ich limit. Po zmianie wtrysków na 0.270mm będzie update
Fabrycznie 110KM/235Nm
Po modyfikacji 182KM/420Nm
Turbo wstaje (doładowanie ponad 1bar) przy 1850 rpm (3, 4 bieg)
Sonda szerokopasmowa w końcówce wydechu pozwala dokładnie określić skład spalin. Po strojeniu auto bezdymne.
Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Audi A4 B6 1.8T 190KM >> 224KM 320Nm
Audi A4 B8 1.8TFSI 160KM >> 200KM 292Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 143KM >> 204KM 419Nm
Audi A4 B6 1.8T 163KM >> 201KM 303Nm
Audi A4 B8 1.8TFSI 120KM >> 284KM 395Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 177KM >> 204KM 406Nm
Audi A4 B9 2.0TDI 150KM >> 188KM 411Nm
Audi A4 B9 2.0TDI 190KM >> 228KM 510Nm