Turbo GTB1756 (z 2.7TDI), przedni intercooler, końcówki wtrysków 0.230mm – niestety to ich limit. Po zmianie wtrysków na 0.270mm będzie update
Fabrycznie 110KM/235Nm
Po modyfikacji 182KM/420Nm
Turbo wstaje (doładowanie ponad 1bar) przy 1850 rpm (3, 4 bieg)
Sonda szerokopasmowa w końcówce wydechu pozwala dokładnie określić skład spalin. Po strojeniu auto bezdymne.
Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Audi A4 B8 2.0TDI 136KM >> 180KM 409Nm
Audi A4 B7 2.0TDI 140KM >> 160KM 364Nm
Audi A4 B8 3.0TDI 204KM >> 258KM 612Nm
AUDI A4 B8 3.0TDI 240KM >> 312KM 708Nm
Audi A4 B8 1.8TFSI 160KM >> 200KM 292Nm
Audi A4 B6 1.8T 163KM >> 223KM 327Nm
Audi A4 B9 2.0TDI 190KM >> 222KM 474Nm
Audi A4 B7 1.8T 163KM >> 197KM 301Nm