Turbo GTB1756 (z 2.7TDI), przedni intercooler, końcówki wtrysków 0.230mm – niestety to ich limit. Po zmianie wtrysków na 0.270mm będzie update
Fabrycznie 110KM/235Nm
Po modyfikacji 182KM/420Nm
Turbo wstaje (doładowanie ponad 1bar) przy 1850 rpm (3, 4 bieg)
Sonda szerokopasmowa w końcówce wydechu pozwala dokładnie określić skład spalin. Po strojeniu auto bezdymne.
Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Audi A4 B8 2.0TDI 120KM >> 175KM 395Nm
Audi A4 B8 1.8TFSI 160KM >> 200KM 294Nm
Audi A4 B7 1.8T 163KM >> 193KM 318Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 177KM >> 206KM 470Nm
Audi A4 B9 2.0TDI 190KM >> 228KM 510Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 120KM >> 182KM 396Nm
Audi A4 B7 2.0TFSI 220KM >> 270KM 382Nm
Audi A4 B8 2.0TDI 143KM >> 198KM 447Nm