Blog

BMW E61 525D 177KM >> 290KM 604Nm

BMW E61 525D 177KM >> 290KM 604Nm

BMW E61 525D 177KM >> 290KM 604Nm Manual stage3 – – – – – – – – – – – – – Seria …………….. 192KM 382Nm 𝐁𝐨𝐨𝐬𝐭𝐟𝐚𝐜𝐭𝐨𝐫𝐲 …… 𝟐𝟗𝟎𝗞𝗠 𝟔𝟎𝟒𝗡𝗺 – – – – – – – – – – – – – Przyrost : +98 𝗞𝗠 𝗶 +222 𝗡𝗺!!! – – – – – […]

Czytaj dalej

Audi A6 C6 3.0TDI 240KM >> 303KM 698Nm

Audi A6 C6 3.0TDI 240KM >> 303KM 698Nm

Audi A6 C6 3.0TDI 240KM >> 303KM 698Nm Blog 21GS19 ! Mikołaj był w tym roku łaskawy, Ktoś pod choinką znalazł downpipe oraz decat zamiast rurek które z wozu mu wypadły . A być świadkiem wzrostu mocy i momentu to największe szczęście – – – – – – – – – – – – – […]

Czytaj dalej

VW Tiguan 2.0TDI 190KM >> 218KM 480Nm

VW Tiguan 2.0TDI 190KM >> 218KM 480Nm

VW Tiguan 2.0TDI 190KM >> 218KM 480Nm Pomiary: Seria 188KM / 395Nm Chip 218KM / 480Nm Dodatkowo, dzięki #Flex od #Magicmotorsport auto dostało program skrzyni DQ500. I taki pakiecik modyfikacji polecam do VAGów jako Stage1 ——————————————————- Profesjonalny i bezpieczny chiptuning ECU i TCU Stage 1/2/3, xHP, DPF/EGR OFF, HAMOWNIA ——————————————————- Zadzwoń i umów wizytę +48 […]

Czytaj dalej

BMW E46 330CD 204KM >> 381KM 809Nm

BMW E46 330CD 204KM >> 381KM 809Nm

BMW E46 330CD 204KM >> 381KM 809Nm Zdrowy piec, odpowiednie części i podejście właściciela, chip w Boost Factory i mamy konkretny wynik bez dymu!! Modyfikacje: Turbo hybrydowe Twardsze sprężyny zaworowe Duży IC Kolektor dolotowy rozwiercony z MAP 4 bary Wtryski 219 Stożek Docisk Sachs Performance Pomiary: Seria po modach mechanicznych: 223KM/441Nm Chiptuning Stage 3: 381/809Nm […]

Czytaj dalej

Seat Leon FR 2.0TDI 184KM >> 218KM 458Nm

Seat Leon FR 2.0TDI 184KM >> 218KM 458Nm

Seat Leon FR 2.0TDI 184KM >> 218KM 458Nm Biały jak ostatnie święta Leon wpadł na chip silnika i skrzyni DQ250 – – – – – – – – – – Chiptunig ECU Stage 1 z zachowaniem ekologii Chiptuning TCU – usunięcie laga skrzyni DSG DQ250 – – – – – – – – – – […]

Czytaj dalej

BMW F30 320i xDrive 184KM >> 255KM 384Nm

BMW F30 320i xDrive 184KM >> 255KM 384Nm

BMW F30 320i xDrive 184KM >> 255KM 384Nm Dzisiaj odmulamy 2-litrowy silnik z pojedynczą turbiną o fabrycznej mocy 184KM. Właściciel oczekiwał profesjonalnie zmodyfikowanego programu dlatego uderzył prosto do Boost Factory. ORG/OEM: 184KM 270Nm BF Stage1: 255KM 384Nm Dodatkowo: Program skrzyni biegów 8HP Indywidualne strojenie silnika pozwoliło uzyskać konkretny i stabilny przyrost. Właściciel napisał, że nie […]

Czytaj dalej

BMW E46 330D 204KM >> 333KM 682Nm

BMW E46 330D 204KM >> 333KM 682Nm

BMW E46 330D 204KM >> 333KM 682Nm Kolejna nasza realizacja dla silnika 3.0D. Samochód już był wcześniej tuningowany. Jednak właściciel zdecydował się na indywidualne strojenie w Boost Factory. Większy FMIC Downpipe Turbo hybrydowe Twardsze sprężyny zaworowe ORG/OEM: 204KM 410Nm BF Stage 2: 333KM 682Nm Dodatkowo Twarda odcinka na postoju Auto wystrojone, wykres mocy do odcinki […]

Czytaj dalej

Ford Mondeo MK4 2.2TDCI 175KM>> 205KM

Ford Mondeo MK4 2.2TDCI 175KM>> 205KM

Ford Mondeo MK4 2.2TDCI 175KM>> 205KM Właściciel Forda zobaczył nasze poprzednie realizacje i zdecydował się wystroić swój samochód u nas. Seria: 175KM 400Nm Boost Factory: 205KM 482Nm Efekt to +32KM i 62Nm Indywidualne strojenie silnika pozwoliło uzyskać bardzo dobry wynik. Wszystko z zachowaniem bezpiecznych parametrów pracy silnika Taka moc zdecydowanie poprawia dynamikę auta i daje […]

Czytaj dalej

BMW F30 335i 306KM >> 360KM 552Nm

BMW F30 335i 306KM >> 360KM 552Nm

BMW F30 335i 306KM >> 360KM 552Nm Auto dostało downpipe i końcowy wydech od WO SEBA Motorsport, a od Boost Factory zastrzyk mocy, popsy i myjkę Pomiary: Seria: 306KM / 432Nm Stage 1  pb95 > 360KM / 552Nm Przebieg mocy i momentu wzorowy, jak to u nas ——————————————————- Profesjonalny i bezpieczny chiptuning BMW i VAG […]

Czytaj dalej

BMW E87 118D 143KM >> 201KM 397Nm

BMW E87 118D 143KM >> 201KM 397Nm

BMW E87 118D 143KM >> 201KM 397Nm Blog 3118D – Internety mówią, że jak DPF’a nie ma to seria wychodzi większa – – – – – – – – – – – – – Seria …………….. 151KM 305Nm 𝐁𝐨𝐨𝐬𝐭𝐟𝐚𝐜𝐭𝐨𝐫𝐲 …… 𝟐𝟎𝟏𝗞𝗠 𝟑𝟗𝟕𝗡𝗺 – – – – – – – – – – – – – […]

Czytaj dalej
EnglishPolish