
Było trochę pytań, przedstawiamy odpowiedzi.
Jeżeli seryjny dolot w 530d/525d, 330d/325d zatrzymał przyrost mocy przy 350 KM, może to być spowodowane ograniczeniem przepływu przez oryginalną rurę dolotową pomiędzy przepływomierzem a turbosprężarką (TIP, Turbine inlet pipe).
Oryginalna rura ma w najwęższym miejscu wewnątrz około 50mm, co przekłada się na około 2,05bara przy 3800rpm.
Żeby uzyskać większe doładowanie, jak również poprawić sprawność turbosprężarki, należy zwiększyć rurę dolotową pomiędzy przepływomierzem a turbosprężarką.
Po zwiększeniu tego elementu można uzyskać około 380-390KM.
Przedstawiamy rozwiązanie.
Wymagane:
-
podcięcie pokrywy / mocowania przeplywki,
-
usuniecie maf, podstawowe narzędzia,
-
kilka śrubek i opasek do montażu,
-
wykorzystanie rozwiązania naszego projektu.
+ seryjna pokrywa m57n oraz odma zostają,
-
średnica dolotu 76mm / długość stożka 200 mm (można zastosować dłuższy), pierwsza zwężka to wlot turbo.