Audi A6 C7 2.0TDI 190KM >> 220KM 501Nm
– DL501 2-gen – co boli każdego?
– Samochód fabrycznie utrzymuje bardzo niskie obroty – przy jeździe w mieście oscylujące w granicach 1000-1150rpm.
– Przy prędkości 50-60 KM/h wrzuca 5 lub 6 bieg.
– Normalna jazda powoduje odczuwalne drgania układu napędowego przy niskich obciażeniach… długotrwale odbijając się na żywotności podzespołów
Chcesz to zmienić? Napisz, zadzwoń, ogarniemy
– – – – – – – – – – – – –
Seria …………………. 190KM 434Nm
BoostFactory …… 220KM 501Nm
– – – – – – – – – – – – –
Start-stop off i Vmax off.
– – – – – – – – – – – – –
– – – – – – – – – – – – –
Chiptuning ECU i TCU
Stage 1/2/3, xHP, DPF/EGR/AdBlue OFF,
– – – – – – – – – – – – –
Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Audi A6 C7 2.0TDI 190KM >> 229KM 469Nm
Audi A6 C6 2.7TDI 180KM >> 260KM 566Nm
Audi A6 C7 3.0TDI 245KM >> 302KM 671Nm
Audi A6 C6 3.0TDI 224KM >> 266KM 633Nm
Audi A6 C6 2.7TDI 180KM >> 247KM 520Nm
Audi A6 C6 3.0TDI 233KM >> 281KM 628Nm
Audi A6 C6 3.0TDI 225KM >> 283KM 621Nm
Audi A6 C6 2.7TDI 163KM >> 231KM 504Nm