Tym razem, twardy orzech do zgryzienia – Program w skrzyni biegów poliftowej A6 C7 DL501 2-gen [ten program z którym problemy ma większość tunerów].
Samochód fabrycznie utrzymuje bardzo niskie obroty – przy jeździe w mieście oscylują w granicach 1000-1150rpm. Właściciel prosił, żeby jego skrzynia pracowała normalnie tak, jak w trakcie regeneracji DPF-a. Plan zrealizowany w 100%. W pełni opanowaliśmy problem ze zbyt późnym redukowaniem biegów.
Efekt można zobaczyć na filmie: https://youtu.be/o9kL-en43Ag
————–
Modyfikacje:
Chiptuning silnika, Stage 1 ECU
Chiptuning skrzyni, Stage 2 TCU DL501 gen 2
Seria OEM: 190KM / 400Nm
Boost Factory: 220KM / 482Nm
——————————————————-
Profesjonalny i bezpieczny chiptuning ECU i TCU
Stage 1/2/3, xHP, DPF/EGR/AdBlue OFF, HAMOWNIA
——————————————————-
Te wpisy też mogą Ci się spodobać:
Audi A6 C6 3.0TDI 233KM -> 327KM 700Nm
Audi A6 C6 2.7TDI 190KM >> 231KM 527Nm
Audi A6 C7 2.0TDI 150KM >> 191KM 388Nm
Audi A6 C6 3.0TDI 225KM >> 311KM 697Nm
AUDI A6 C6 2.7TDI 180KM >> 282KM 600Nm
Audi A6 C6 3.0TDI 233KM >> 273KM 580Nm
Audi A6 C5 2.7BiTurbo 230KM >> 305KM 434Nm
Audi A6 C6 2.7TDI 190KM >> 243KM 501Nm