Audi A4 B8 3.0TDI 245KM >> 310KM 713Nm

Audi A4 B8 3.0TDI 245KM >> 310KM 713Nm

Audi A4 B8 3.0TDI 245KM >> 310KM 713Nm

Tym razem VAG, które też lubimy, robimy i dobrze nam to wychodzi 😉
Auto komfortowe, dobrze wyposażone i dopieszczone, czego nie można powiedzieć o chipie, który zastaliśmy 😱
Właściciel miał wrażenie że coś z autem jest nie tak i bardzo dobrze, że zdecydował się na weryfikację i poprawkę mapy u nas. Krótka lista grzeszków poprzedniego tunera: ⤵️
‼️‼️‼️‼️
1. wyłączenie ograniczenia mocy od przegrzania wody – 122st i auto ma pełną moc
2. wyłączenie ograniczenia mocy od przegrzania oleju 154 stopnie 100% mocy
3. zmiana odczytu czujnika temperatury spalin (zmiana z 800,850,900,950,1000 na stałą wartość 750st)
4. ustawienie ograniczenia mocy od temperatury spalin 875st = pełna moc (czyt. brak ograniczenia)
5. brak logowania i analizy parametrów – z logów bezpośrednio wynika że auto dymi, kopci i jedzie na lambda 0,90 w pełnym obciążeniu – co może przegrzewać tłoki i doprowadzić do ich uszkodzenia
6. zbyt nisko ustawione doładowanie (relatywnie do zwiększenia dawki)
7. oszukanie tabeli opisującej charakterystykę wtryskiwacza, żeby wtryskiwane było więcej paliwa – ale poza kontrolą algorytmu sterownika silnika
8. usunięcie ograniczenia mocy od przegrzania intercoolera, 100% mocy przy 90stC, normalnie jest 30% mocy przy 80stC
Wykres też jakiś taki dziwny 🙂 (w zdjęciach)
———————
Po naszej modyfikacji, nie dość że auto jedzie wyższą lambdą, to doszło mu trochę KM i Nm 😃
Wynik po modyfikacji Boost Factory:
📈310KM / 713Nm
———————
Niestety większość aut które trafiają do nas po „chipie” mają większe lub mniejsze problemy. Ten egzemplarz Audi trafia na sam szczyt zepsu…ch chipów 😁
Ludzie nie są świadomi co niektórzy tunerzy odwalają i czasami kończy się to smutnie i kosztownie dla właściciela.
To że pod firmą stoi Hellcat i Bentley nie znaczy że chip będzie wykonany prawidłowo 😉
Pamiętajcie, dobry chip kosztuje…
Pozdro dla właściciela i dzięki za zaufanie 😉
EnglishPolish